Automize søger en Situation Manager med højt humør og stort servicegen
Er du vild med processer og procedurer? Kan du kommunikere præcist og effektivt i pressede situationer? Kan du styre os sikkert igennem driftsforstyrrelser og nedbrud? Så er du måske vores nye Situation Manager.
Afdelingen sætter sig for bordenden, for både at sikre fremdrift og kommunikation, i forbindelse med kritiske sager, indtil driften er normaliseret.
Vores hverdag er uforudsigelig og præget af en blanding af opgaver, hvor nogle er med højt tempo og andre kræver mere ro og fordybelse. Du skal derfor være åben for at påtage dig nye, uventede og alsidige opgaver. Vi arbejder samtidigt på hele tiden at bidrage aktivt til procesforbedringer, der kan optimere din og dine kollegaers hverdag.
Lige nu befinder vi os i en fase, hvor vi er ved at bygge den vej vi allerede bevæger os på. Det betyder at du får rig mulighed for, konstruktivt, at bidrage aktivt til afdelingens og funktionens udvikling.
Vi arbejder hen imod at afdelingen, på sigt, skal være klar til at dække en 24/7/365 vagtordning. Denne vagtordning vil du blive en del af, sammen med de øvrige humørfyldte og dedikerede Situation Managers i afdelingen.
Vi er en ung organisation med en afslappet og uformel ledelsesstil.
Hvordan vil din dagligdag se ud?
En Situation Manager spiller en central rolle i håndteringen af kritiske incidents. Du har et tæt samarbejde med tekniske områder hos os selv, og hos flere af vores kunder. Som Situation Manager er du med til at få os i mål, så den påvirkede service genetableres, så hurtigt som muligt, samt at vores kunder holdes opdateret undervejs. Du bliver også ansvarlig for, at vi får lavet årsagsanalyse efterfølgende.
Du bliver, en del af en afdeling, hvor vi arbejder hen imod, at vi skal stå til rådighed 24/7/365 i en vagtordning. Du kommer derfor også til at arbejde uden for normal arbejdstid. Vi er en afdeling hvor vi alle er engagerede i vores arbejde og sætter faglig sparring højt, så vi sammen finder den rigtige løsning for vores kunder. Vores ambition er altid at blive bedre.
Din rolle vil blandt andet inkludere:
- At tage ansvar for fortsat udvikling og forbedring af vores processer og arbejdsgange.
- At være omdrejningspunktet ved kritiske incidents med det nødvendige mandat til at tage nødvendige beslutninger.
- At varetage kommunikationen til vores kunder og internt hos os selv, i forbindelse med kritiske sager.
- At sikre opfølgning og evaluering på håndterede incidents og medvirke til udarbejdelse af Root Cause Analysis (årsagsanalyse), og herunder udarbejde Problem Reports.
- At koordinere og drive præventive indsatser.
….alt sammen i tæt samarbejde med dine kollegaer i teamet.
Den ideelle kandidat kan nikke genkendende til nedenstående
Du har måske en baggrund inden for IT eller måske har du opnået tilsvarende kompetencer på anden vis. Det er en fordel, hvis du har kendskab til incident håndtering og én eller flere ITIL-processer.
Som en vigtig del af vores team er det afgørende, at du er en teamspiller. Du er kendt for din evne til at opretholde struktur, selv når der er mange opgaver at jonglere med, og du bevarer overblikket i pressede situationer. Du er dygtig til at dokumentere dit arbejde og kommunikere klart, både skriftligt og mundtligt. Vi forventer, at du behersker både dansk og engelsk flydende.
Du nyder det gode samarbejde med dine kolleger. Du formår at sætte dig i kundernes sted og forstår deres problemstillinger og situation. Det er vigtigt, at du trives med at begå dig på alle niveauer i en organisation, da du får en stor kontaktflade. Du er som person optimistisk af sind og kan bidrage til den gode stemning i afdelingen.
Vi tilbyder
- En arbejdsplads hvor du er i centrum, vi arbejder meget med trivsel og meningsfuldhed i jobbet
- Et job, hvor du kan udvikle dig fagligt og menneskeligt
- Personalegoder – Pension, betalt sundhedsforsikring, frokost ordning, TV-pakker, sundhedsordning samt sociale og faglige arrangementer.
Arbejdssted
Århus.
Du kan læse mere om os og hvad vi laver på automize.com.
Automize er i en rivende udvikling. Vi er en del af NORLYS, der er Danmarks største energi- og telekoncern. Du træder således ind i en meget dynamisk virksomhed, der er en del af et stort og fremadstormende fællesskab.
Skal du med i teamet?
Hvis du er interesseret i jobbet og kan se dig selv som en del af en dynamisk organisation med fart på, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt.
Send din ansøgning til job@automize.dk
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager Dorthe Ellegaard via del@automize.dk eller telefon +45 26 20 30 00.
Ansøgningsfrist
Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og indkalder til samtaler løbende. Vi tager jobannoncen ned, når vi har fundet den rette kandidat.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Automize blev grundlagt i 2015 og er tre gange siden blevet kåret som Gazellevirksomhed. Det går med andre ord rigtig godt og rigtig stærkt. Vi er en it-virksomhed, der digitaliserer, optimerer og automatiserer forretningsprocesser, ligesom vi tilbyder effektiv drift af virksomheders IT. I efteråret 2022 kom Norlys ombord som medejer af virksomheden, og hele Norlys IT-support overgik i den forbindelse til Automize. Vi er derfor midt i en spændende proces med at forene to virksomheders DNA og skabe det bedste udgangspunkt for endnu flere gazeller.