Skip to content

Automize er på en spændende vækstrejse og derfor udvider vi vores salgsteam og søger to Senior Sales Executive til at styrke vores salgsteam i Øst og Vest Danmark.

Automize er en dansk IT-leverandør inden for drift af Public Cloud, ServiceNow samt konsulentydelser, på tværs af brancher.

Ved at bringe mennesker, forretning og teknologi tættere sammen, løser vi vores kunders udfordringer med nutidens teknologi og processer og derved skaber værdi i vores kunders digitaliserings- og transformationsrejse som en trusted advisor og kundernes foretrukne digitale sparringsparterner.

Automize fik Norlys ind som majoritetsejere i 2022, med klare ambitioner om at blive en af Danmarks førende IT-leverandører inden for cloudløsninger og ServiceNow.

Det er her at du kommer ind i billedet…

Vi har nemlig brug for en dygtig Senior Sales Executive til vores salgsteam i Øst og Vest.

Om rollen

Din primære roller vil være at opsøge nye kunder samt drive mersalg på eksisterende kunder som du får account ansvar for. Fokus på nye og eksisterende kunder vil være 65/35. Du vil i tæt samarbejde med Automize CSO bidrage til salgsstrategien, lede tilbudsteams i forbindelse med afgivelse af større tilbud i tæt samarbejde med presales.

Eksempler på arbejdsopgver.

  • Opdyrke nye kunder og lave opsøgende salg på leads fra kampagner i tæt samarbejde med phoner og marketing.
  • Drive salgsprocessen i tæt samarbejde med presales fra den indledende kundedialog, udarbejdelse af tilbud, til kontraktunderskrift.
  • Identificere og drive opsalg på nye salgsmuligheder hos eksisterende kunder.
  • Være tæt på kunder og markedet og registrere ændringer i behov, efterspørgsel og generelle signaler og dele denne viden internt
  • Lav nøjagtige og rettidige ugentlige forecasts til CSO

Om dig

  • Du kommer med minimum 3-5 års erfaring inden for salg af IT Services, med en kommerciel forståelse for consultency og managed services inden for public cloud og IT outsourcing.
  • Udpræget strategisk tænkning og stærke forhandlingsevner på CXO-niveau
  • Stærk kommunikator og troværdig , som sætter en ære i at imødekomme kundernes behov i øjenhøjde
  • Kan lide at have hands-on i hele salgsprocessen.
  • Struktureret tilgang til pipelinestyring og brug af CRM system.
  • En stærk teamplayer, som også er i stand til at arbejde selvstændig med drive, engagement og vedholdenhed.
  • Velformulerende på både dansk og engelsk.

Vi tilbyder:

  • Du bliver en del af en virksomhed i stor udvikling både nationalt og internationalt, og vil få stor indflydelse på din egen og teamets hverdag, i en flad organisationsstruktur med højt til loftet.
  • Gode muligheder for personlig og karrieremæssig udvikling.
  • Attraktiv lønpakke baseret på dine kvalifikationer og erfaring, samt mulighed for firmabil

Arbejdssted:

Kolding, Taastrup eller Århus. Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale. 

Læs mere om Automize.

Kontakt:

Send din ansøgning til job@automize.dk. 

Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte David Lange på dla@automize.dk eller +45  27 13 35 75

Kontakt

Tag fat i os

Udfyld formularen, og lad os tage en snak om, hvordan vi sammen kan løse dine udfordringer.