Skip to content

Automize søger en Projektleder

Sæt dit eget præg på stillingen

Automize oplever fremgang og dermed et behov for at styrke leverancerne med en dygtig projektleder. Hvis du er den rigtige kandidat, vil du blive den første i denne rolle i Automize og kan dermed være med til at sætte eget præg på rollen.

Dine ansvarsområder

Som Projektleder vil du have ansvaret for at sikre at in- og eksterne projekter, bliver leveret til aftalte tid, budget og kvalitet. Du vil skulle kunne arbejde for kunder i både SMV- og enterprisesegmentet.

Det er vigtigt at:

  • Du kan sætte dig i kundens sted og kan formidle deres behov til dine tekniske kollegaer
  • Du følger op på opgaver og kan håndtere at have mange bolde i luften på samme tid
  • Du kan kigge indad og stille kritiske spørgsmål, der kan højne leverancekvaliteten på tværs af Automize

Hvordan vil din dagligdag se ud?

Som projektleder vil en stor del af din dagligdag gå med at være i kontakt med kunder, kollegaer og andre interessenter i Automizes leveranceprojekter. Du evner at planlægge, gå forrest, koordinere, kan samle trådene og holde mange bolde i luften på samme tid.

Den ideelle kandidat kan nikke genkendende til nedenstående

  • Du har minimum 3 års erfaring som projektleder i IT-branchen, gerne med en teknisk baggrund
  • Har ledet projekter med 10+ personer
  • Er PRINCE2 certificeret, eller har ønsker om at blive det.
  • Du er empatisk og relationsbevidst teamplayer
  • Du evner at identificere de rigtige prioriteter og arbejde ud fra disse
  • Du er struktureret, velkommunikerende og tydelig i sprog og adfærd
  • Du viser autenticitet, ansvarlighed og integritet
  • Du er løsningsorienteret, vedholdende og har en pragmatisk tilgang til dine opgaver

Vi tilbyder

  • En arbejdsplads hvor du er i centrum, vi arbejder meget med trivsel og meningsfuldhed i jobbet
  • Attraktiv lønpakke baseret på dine kvalifikationer og erfaring
  • Et job, hvor du kan udvikle dig fagligt og menneskeligt
  • Personalegoder – Pension, betalt sundhedsforsikring, frokost ordning, gratis motionstræning, TV-pakker, sundhedsordning samt sociale og faglige arrangementer.

Arbejdssted

Du vil være situeret på vores hovedkontor i Kolding, men har naturligvis mulighed for at arbejde hjemmefra nogle dage i ugen.

Vil du være en del af fællesskabet?

Hvis du er interesseret i jobbet og kan se dig selv som en del af en  dynamisk organisation med fart på, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt.

Send din ansøgning til job@automize.dk

Hvis du vil vide mere om stillingen kan du henvende dig til Kristian Dybmose, People Success Manager på mail: kdy@automize.dk eller tlf.: +45 53 58 01 81

 
Ansøgningsfrist
Vi indkalder til samtaler løbende, så send os din ansøgning hurtigst muligt. Vi tager jobannoncen ned, når vi har fundet den rette kandidat. Vi ser frem til at høre fra dig!

Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale.

Du kan læse mere om os og vores ydelser på automize.com.

Automize blev grundlagt i 2015 og er tre gange siden blevet kåret som Gazellevirksomhed. Det går med andre ord rigtig godt og rigtig stærkt. Vi er en it-virksomhed, der digitaliserer, optimerer og automatiserer forretningsprocesser, ligesom vi tilbyder effektiv drift af virksomheders IT. I efteråret 2022 kom Norlys ombord som medejer af virksomheden, og hele Norlys IT-support overgik i den forbindelse til Automize. Vi er derfor midt i en spændende proces med at forene to virksomheders DNA og skabe det bedste udgangspunkt for endnu flere gazeller.