Automize søger en Projektleder
Automize oplever fremgang og dermed et behov for at styrke leverancerne med en dygtig projektleder, der har en god teknisk forståelse for IT infrastruktur og evner at håndtere større projekter inden for området.
Dine ansvarsområder
Som Projektleder vil du have ansvaret for at sikre at interne og eksterne projekter bliver leveret til aftalte tid, budget og kvalitet. Du vil arbejde for kunder i både SMV- og enterprisesegmentet.
Vi lægger stor vægt på at:
- Du har stærke kommunikative evner og skaber en god dialog med både kunder og kolleger
- Du er vedholdende i forhold til at få gennemført milepælene i dine projekter til aftalt tid
- Du er i stand til selvstændigt at navigere udfordringerne undervejs i projekterne
- Du har erfaring med brugen af både agile og traditionelle projektmetoder
Hvordan vil din dagligdag se ud?
Som projektleder vil en stor del af din dagligdag gå med at være i kontakt med kunder, kollegaer og andre interessenter i Automizes leveranceprojekter. Du evner at planlægge, gå forrest, koordinere, kan samle trådene og holde mange bolde i luften på samme tid.
Du vil opleve at arbejde i spændingsfeltet mellem klassisk forretningsinfrastruktur og dertil klassiske leverancemodeller, og samtidigt kigge ind i ”as Code” projekter, hvor tilgangen til projekterne læner sig over mod den agile tilgang man forbinder med softwareprojekter.
Den ideelle kandidat kan nikke genkendende til
- Du har minimum 5 års erfaring som projektleder i IT-branchen, meget gerne med en teknisk faglig baggrund
- Du har stærke evner inden for stakeholdermanagement eksternt såvel som internt
- Du har et stort eksekveringsdrive og finder det naturligt at tage ansvar for at levere til aftalt tid og kvalitet
- Du har en uddannelse på master eller bachelor niveau, meget gerne suppleret med certificeringer som f.eks. IPMA, PRINCE 2, PMI eller lignende, samt uddannelse i agil projektledelse (SAFe, Scrum)
- Du er struktureret, velkommunikerende og tydelig i sprog og adfærd Du har kommerciel erfaring og kan tænke holistisk
- Du er løsningsorienteret, vedholdende og har en pragmatisk tilgang til dine opgaver
- Du har mod på at drive små som store projekter, både interne og eksterne
- Du skal kunne begå dig på engelsk i skrift og tale
- Har du erfaring med porteføljestyring er det et plus
Vi tilbyder:
- En arbejdsplads, der lægger vægt på gode værdier som højt til loftet, holistisk tilgang til samarbejde og ordentlighed.
- Attraktiv lønpakke baseret på dine kvalifikationer og erfaring
- Et job, hvor du kan udvikle dig fagligt og menneskeligt
- Personalegoder – Pension, betalt sundhedsforsikring, frokostordning, TV-pakker samt sociale og faglige arrangementer.
Arbejdssted:
Primært arbejdssted vil være enten Høje Taastrup eller Kolding, hvor man skal påregne en dag om uge, på den af de to lokationer, som ikke er ens primære. Man skal endvidere forvente at gøre turen til Aarhus nogle få gange om året. Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale.
Læs mere om Automize.
Kontakt:
Send din ansøgning til job@automize.dk.
Hvis du vil vide mere om stillingen, kan du kontakte Helle Dalgaard på hid@automize.dk eller 22 20 60 61
Kontakt
Tag fat i os