Automize søger en People Success Manager
Hjælp os til at skabe den bedste arbejdsplads i Danmark
Automize oplever fremgang og dermed et behov for at styrke organisationen med en dygtig People Success Manager. Hvis du er den rigtige kandidat, vil du være med til at sikre trivslen i Automize via personlige 1-1 samtaler, skabe uddannelsesrammerne for dine kollegaer og rekruttere nye kandidater ved behov.
Dine ansvarsområder
Som People Success Manager vil du have personaleansvaret for flere kollegaer, og evner derfor at møde folk i øjenhøjde. Du vil være med til at skabe uddannelses- og udviklingsplaner på tværs af Automize, og finde de rigtige kandidater til vores åbne stillinger. Det er vigtigt at:
- Du kan sætte dig i din kollegas sted og ved at vi alle har forskellige perspektiver
- Du er åben, ærlig, empatisk og en teamplayer, der evner at være til stede i både harmoni- og konfliktsituationer
- Du vil være bannerfører for at skabe den bedste kultur, hvor tillid er grundstenen i alt hvad vi foretager os.
Hvordan vil din dagligdag se ud?
Den ideelle kandidat kan nikke genkendende til nedenstående
- Du har både en teoretisk eller praktisk forståelse for mennesker og hvad der motiverer dem.
- Du er empatisk og en relationsbevidst teamplayer
- Du evner at identificere de rigtige prioriteter og arbejde ud fra disse
- Du er struktureret, velkommunikerende og tydelig i sprog og adfærd
- Du viser autenticitet, ansvarlighed og integritet
- Du er løsningsorienteret, vedholdende og har en pragmatisk tilgang til dine opgaver
Vi tilbyder
- En arbejdsplads hvor du er i centrum, vi arbejder meget med trivsel og meningsfuldhed i jobbet
- Attraktiv lønpakke baseret på dine kvalifikationer og erfaring
- Et job, hvor du kan udvikle dig fagligt og menneskeligt
- Personalegoder – Pension, betalt sundhedsforsikring, frokost ordning, gratis motionstræning, TV-pakker, sundhedsordning samt sociale og faglige arrangementer.
Arbejdssted
Du kan vælge mellem vores hovedkontor i Kolding eller vores nye kontor i Århus. Du kan selvfølgelig også vælge at blande det efter hvad giver mening for din hverdag.
Vil du være en del af fællesskabet?
Hvis du er interesseret i jobbet og kan se dig selv som en del af en dynamisk organisation med fart på, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt.
Send din ansøgning til job@automize.dk
Hvis du vil vide mere om stillingen kan du henvende dig til Kristian Dybmose, People Success Manager på mail: kdy@automize.dk eller tlf.: +45 53 58 01 81
Ansøgningsfrist
Vi indkalder til samtaler løbende, så send os din ansøgning hurtigst muligt. Vi tager jobannoncen ned, når vi har fundet den rette kandidat. Vi ser frem til at høre fra dig!
Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale.
Du kan læse mere om os og vores ydelser på automize.com.
Automize blev grundlagt i 2015 og er tre gange siden blevet kåret som Gazellevirksomhed. Det går med andre ord rigtig godt og rigtig stærkt. Vi er en it-virksomhed, der digitaliserer, optimerer og automatiserer forretningsprocesser, ligesom vi tilbyder effektiv drift af virksomheders IT. I efteråret 2022 kom Norlys ombord som medejer af virksomheden, og hele Norlys IT-support overgik i den forbindelse til Automize. Vi er derfor midt i en spændende proces med at forene to virksomheders DNA og skabe det bedste udgangspunkt for endnu flere gazeller.