Skip to content

Automize søger en Serviceminded IT User Administrator med fokus på optimering og processer

Har du lyst til at arbejde dedikeret med IT rolle- og rettighedsstyring? Vil du være med til at sikre at medarbejderne hos vores kunder har de rette systemadgange og at der er styr på compliance? Opnår du tilfredsstillelse ved at arbejde struktureret med dokumentation og processer? Og er du vild med at tage ansvar for bedre og mere datadrevne løsninger? Så er du måske vores nye medarbejder. 

Vi står klar til at byde dig velkommen

Automize er i en rivende udvikling. Du træder således ind i en meget dynamisk virksomhed, der er en del af et stort og fremadstormende fællesskab.  

Ud over dit nærmeste team, som består af 6 medarbejdere, bliver du også en del af Support Services som består af Onsite Support, IT Support og Situation Management. 

Fællesskab, tillid og ansvar, krydret med god kemi og godt humør, er værdier vi vægter højt i teamet.  

Du vil komme til et energisk og humørfyldt team af imødekommende og dygtige kolleger der er mere end klar til at tage godt imod dig.  

Hvordan vil din dagligdag se ud? 

Vi går op i at følge arbejdsgange og processer der matcher forretningsbehovene hos kunderne og vi sikrer at alt hvad vi foretager os er godkendt, sporbart og dokumenteret, så vi understøtter IT revisionen. Vi er med andre ord hænderne på opgaverne.  

Dine primære arbejdsopgaver bliver håndtering af rettigheder herunder at tænke effektivisering og automatisering. Du vil også skulle agere bindeled ud mod kunderne fx i forhold til nye behov, sparring eller tilpasning af eksisterende processer. 

Det betyder, at du blandt andet skal arbejde med: 

  • Håndtering af rettigheder herunder fx brugeroprettelser, fratrædelser og medarbejderændringer 
  • Administration i en bred række IT-systemer f.eks. Active Directory, Azure, D365FO, Citrix mm samt branche relaterede systemer 
  • Udarbejdelse og vedligeholdelse af dokumentation, vejledninger og processer  
  • Optimering af processer gerne med henblik på automatik
  • Den gode brugeroplevelse
  • Kommunikation og adfærd
  • Stærkt samarbejde og relationer på tværs i virksomheden og hos kunderne 

Humoristisk, serviceminded ildsjæl, der nyder at tage ansvar og har øje for kvalitet

Du er en energisk og humørfyldt teamspiller, der kan indgå i stærkt sammenspil med dine kollegaerne i afdelingen og forstår værdien i at dele din viden og dokumentere den. 

Du er udadvendt, evner at kommunikere med kollegaer samt kunder på vidt forskellige faglige og organisatoriske niveauer, og tager gerne selvstændigt initiativ til at forbedre vores måde at arbejde på, så vi løbende optimerer vores processer og ikke mindst vores service over for kunderne. 

I dit arbejde er du struktureret og systematisk og sætter en ære i at være serviceminded, løsningsorienteret og kvalitetsbevidst. Du er ikke bange for at tage ansvar og du arbejder effektivt samtidig med at du har respekt for retningslinjer og procedurer.  

Din Baggrund

Du har en baggrund inden for IT. Det vil være en fordel hvis du er uddannet IT-supporter, Datateknikker eller har flere års erfaring indenfor IT Brugeradministration, support eller projektledelse, men det er ikke et krav.  

Dét som er vigtigst, er at du har et kundefokus og evner at kommunikere og lytte på forskellige niveauer og at du kan omsætte observationer og ønsker til værdiskabende løsninger. Dertil er det også et krav at du kan være medvirkende til at sikre en stabil drift.  

Det vil være en styrke hvis du har kendskab til ServiceNow, som er vores primære support og knowledge værktøj. Derudover vil det være en fordel at du i mere eller mindre grad har arbejdet med standard IT-systemer, samt knowledge og proceshåndtering. 

Vi forventer, at du kan flydende dansk og engelsk i både skrift og tale og det er et krav at du kan blive FE-sikkerhedsgodkendt. 

Vi tilbyder et spændende job med mange muligheder og fokus på trivsel

  • Stor indflydelse på din egen hverdag og fleksible arbejdstider 
  • En arbejdsplads hvor du er i centrum og hvor der er fokus på trivsel  
  • Attraktiv lønpakke baseret på dine kvalifikationer og erfaring   
  • Et job, hvor du kan udvikle dig fagligt og menneskeligt  
  • Personalegoder – Pension, betalt sundhedsforsikring, frokost ordning, TV-pakker, sundhedsordning samt sociale og faglige arrangementer.  

Arbejdssted

Århus.

Du kan læse mere om os og hvad vi laver på automize.com.

Automize er i en rivende udvikling. Vi er en del af NORLYS, der er Danmarks største energi- og telekoncern. Du træder således ind i en meget dynamisk virksomhed, der er en del af et stort og fremadstormende fællesskab.

Skal du med i teamet?

Hvis du er interesseret i jobbet og kan se dig selv som en del af en  dynamisk organisation med fart på, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt.

Send din ansøgning til job@automize.dk

Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager Louise Nygaard Poulsen via lpo@automize.dk eller telefon  +45 22 82 04 13

 
Ansøgningsfrist

Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og indkalder til samtaler løbende. Vi tager jobannoncen ned, når vi har fundet den rette kandidat.

Vi ser frem til at høre fra dig.

Automize blev grundlagt i 2015 og er tre gange siden blevet kåret som Gazellevirksomhed. Det går med andre ord rigtig godt og rigtig stærkt. Vi er en it-virksomhed, der digitaliserer, optimerer og automatiserer forretningsprocesser, ligesom vi tilbyder effektiv drift af virksomheders IT. I efteråret 2022 kom Norlys ombord som medejer af virksomheden, og hele Norlys IT-support overgik i den forbindelse til Automize. Vi er derfor midt i en spændende proces med at forene to virksomheders DNA og skabe det bedste udgangspunkt for endnu flere gazeller.