Skip to content

Automize søger IT supporter til Aalborg

Har du lyst til at arbejde dedikeret med IT support og sætter du en ære i at yde verdensklasse service? Er du løsningsorienteret og arbejder du naturligt med struktureret fejlsøgning? Er du en frisk holdspiller, som gerne tager initiativ og ansvar i hverdagen? Så er du måske vores nye medarbejder!

Vi står klar til at byde dig velkommen

Vi er en del af NORLYS, der er Danmarks største energi- og telekoncern. Du træder således ind i en meget dynamisk virksomhed, der er en del af et stort og fremadstormende fællesskab.

Du bliver en del af Onsite Support, et team i positiv udvikling, med 12 kollegaer, der alle primært arbejder med 1st level onsite support. Teamet er fysisk spredt over København, Silkeborg, Aalborg, Aarhus og Esbjerg

 Ud over dit nærmeste team, bliver du også en del af Support Services som består af Servicedesk, User Administration og Situation Management.

Der er et stærkt sammenhold og vi samarbejder på tværs og hjælper hinanden med at lykkes med alle de mange forskellige opgaver i hverdagen.

Hvordan vil din dagligdag se ud?

Dit primære ansvarsområde bliver at yde 1. level support til de interne brugere der møder fysisk op. Din dagligdag bliver i NORLYS i Aalborg. NORLYS har et nyt stort domicil på havnefronten i Aalborg klar til sommer, hvor du vil få din daglige gang.

Du kommer til at supportere en bred brugergruppe i – lige fra kørende teknikere, kundecentermedarbejdere og til almindelige kontorbrugere. Uanset hvem der henvender sig, sætter vi altid en ære i at yde fremragende support, og det betyder meget for os, at alle bliver mødt med indlevelse og forståelse.

Du vil blandt andet møde følgende opgaver:  

  • Walk-in support
  • Sagshåndtering og knowledge management via ServiceNow
  • Support og fejlsøgning af Microsoft 365 og Windows 11
  • Support af fysiske mødelokaler samt forskellige typer af IT-udstyr og tilbehør
  • Håndtering af hardware bestillinger og klargøring af bl.a. PC og tablet
  • Support af smartphones - primært iOS og Android
  • Support af Citrix-relaterede udfordringer
  • Azure og Active Directory håndtering
  • Support af f.eks. Puzzel telefoni, D365FO, teams, SharePoint med mere

Den ideelle kandidat kan nikke genkendende til

  • Du har en uddannelse som IT-supporter, data tekniker eller har flere års erfaring med support.
  • Du har erfaring med support af Office-produkter, Windows, macOS, brugeradministration og teknik relateret til arbejdspladser.
  • Du har arbejdet med Active Directory, Azure, Citrix, System Center Configuration Manager (SCCM), SharePoint og ServiceNow
  • Har kendskab til ITIL.
  • Vi forventer, at du kan begå dig på dansk og engelsk i både skrift og tale.
  • Du er løsningsorienteret, vedholdende og har en pragmatisk tilgang til dine opgaver
  • Du er forandringsparat og ikke bange for nye opgaver

Vi tilbyder:

  • En kultur hvor der er højt til loftet og hvor vi efterlever Automize værdierne: Teamwork, Grow together og Fail and Learn
  • En arbejdsplads hvor du er i centrum og hvor der er fokus på trivsel
  • Attraktiv lønpakke baseret på dine kvalifikationer og erfaring
  • Personalegoder – Pension, betalt sundhedsforsikring, frokost ordning, TV-pakker, medarbejderbredbånd samt sociale og faglige arrangementer og meget andet


Vi planlægger et introduktionsforløb for dig hvor du bliver tilknyttet en mentor, så du bliver fortrolig med din nye rolle og opgaverne. Vi sikrer løbende fokus på dit potentiale og din udvikling ved faste feedback-samtaler med din leder.

Arbejdssted:

Du vil langt hovedparten af tiden være på NORLYS’ kommende lokation på havnefronten i Aalborg. Du skal også forvente tilstedeværelse ca. 1 dag om måneden på vores lokation på Hermodsvej i Åbyhøj, så du bliver integreret med resten af teamet, og indgår i vores sammenhold og kultur.

De første par måneder vil din ansættelse finde sted på NORLYSs nuværende lokation i Aalborg, Over Bækken 6, indtil vi flytter på Gasværksvej 25 til sommer.

Hvis det lyder som noget for dig, så tøv ikke med at sende en ansøgning afsted. Vi ønsker stillingen besat hurtigst muligt og indkalder til samtaler løbende. Jobannoncen tages ned, når vi har fundet den rette kandidat.

Læs mere om Automize.

Kontakt:

Send din ansøgning til job@automize.dk. 

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Manager Dorthe Ellegaard, via del@automize.dk eller telefon 26 20 30 00

Kontakt

Tag fat i os

Udfyld formularen, og lad os tage en snak om, hvordan vi sammen kan løse dine udfordringer.