Automize søger en erfaren Device Management Arkitekt
Skab Fremtiden som Device Management Arkitekt hos Automize: Innovativt Lederskab i Enestående Konsulentmiljø
Er du en passioneret Device Management ekspert, der brænder for at skabe innovative løsninger og sikre de bedste design- og konfigurationsløsninger? Så er denne stilling som Device Management Arkitekt hos Automize det perfekte næste skridt i din karriere. Vi oplever en kontinuerlig vækst og søger en visionær arkitekt, der kan sætte retning for vores team og drive forandringen for vores kunder. Vi er et konsulentfirma, der lægger vægt på teamwork og professionalisme, samtidig med at vi har det sjovt undervejs.
Dine ansvarsområder
Som Device Management Arkitekt hos Automize vil du have følgende ansvarsområder:
- Designe og implementere skræddersyede Microsoft Intune-løsninger som en integreret del af den digitale arbejdspladsstyring (Digital Workplace Management) for vores kunder, for at optimere deres arbejdsprocesser og øge effektiviteten
- Sikre, at infrastruktur og platform bliver en business enabler, der understøtter kundens forretningsmål og skaber merværdi
- Arbejde tæt sammen med kunderne for at forstå deres behov, udfordringer og strategiske mål og omsætte dette til innovativt løsningsdesign
- Implementere løsninger, der fokuserer på client- og brugersikkerhed som en integreret del af Microsoft Intune-platformen
- Arbejde platform agnostisk og skabe løsninger, der understøtter forskellige enheder såsom Windows, MAC, IOS, Android, etc.
Hvordan vil din dagligdag se ud?
Du vil være nøglepersonen i vores team af dedikerede fagfolk, der deler en fælles passion for at skabe værdi gennem teknologi. Din dagligdag vil være spændende og udfordrende, med mulighed for at udvikle dig personligt og fagligt. Vi værdsætter kreativitet og nytænkning, samtidig med at vi opretholder et professionelt og samarbejdende miljø.
Vi leder efter en kandidat, der matcher følgende profil:
- Dybdegående erfaring med Microsoft Intune og stærke færdigheder inden for Enterprise Mobility Management
- Strategisk tænkning og evnen til at omsætte forretningsmæssige behov til tekniske løsninger
- Gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, både skriftligt og mundtligt
- Initiativrig og ansvarsbevidst med en vedholdende tilgang til udfordringer
Vi tilbyder
En arbejdsplads hvor du er i centrum, hvor vi arbejder meget med trivsel og meningsfuldhed i jobbet
Attraktiv lønpakke baseret på dine kvalifikationer og erfaring
Et job, hvor du kan udvikle dig fagligt og menneskeligt
Personalegoder – Pension, betalt sundhedsforsikring, frokostordning, gratis motionstræning, TV-pakker, sundhedsordning samt sociale og faglige arrangementer
Arbejdssted
Kolding, Høje Taastrup eller Århus. Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale.
Du kan læse mere om os og hvad vi laver på automize.com.
Vil du være en del af fællesskabet?
Hvis du er interesseret i jobbet og kan se dig selv som en del af en dynamisk organisation med fart på, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt.
Send din ansøgning til job@automize.dk
Hvis du vil vide mere om stillingen kan du henvende dig til Kristian Dybmose, People Success Manager på mail: kdy@automize.dk eller tlf.: +45 53 58 01 81
Ansøgningsfrist
Vi indkalder til samtaler løbende, så send os din ansøgning hurtigst muligt. Vi tager jobannoncen ned, når vi har fundet den rette kandidat. Vi ser frem til at høre fra dig!
Automize blev grundlagt i 2015 og er tre gange siden blevet kåret som Gazellevirksomhed. Det går med andre ord rigtig godt og rigtig stærkt. Vi er en it-virksomhed, der digitaliserer, optimerer og automatiserer forretningsprocesser, ligesom vi tilbyder effektiv drift af virksomheders IT. I efteråret 2022 kom Norlys ombord som medejer af virksomheden, og hele Norlys IT-support overgik i den forbindelse til Automize. Vi er derfor midt i en spændende proces med at forene to virksomheders DNA og skabe det bedste udgangspunkt for endnu flere gazeller.