Skip to content

Automize søger en erfaren Accountant til at være en del af vores regnskabs- og lønteam

I takt med vores vækst søger vi en Accountant der kan hjælpe vores økonomiafdeling med de mange opgaver der skal løses, både af økonomisk og servicemæssig karakter.

Er tal og økonomisystemer en leg for dig? Er du velbevandret i regnskab og lønsystemer? Så er det dig vi leder efter!

Automize er en IT-virksomhed, hvor vi har fokus og et ønske om at skabe værdi ved at drive digitaliserings- og transformationsrejsen, som alle virksomheder er på i dag. Udover at være benhårde til automatisering af forretningsprocesser er vi også specialister i at løse enkeltstående opgaver inden for Microsoft, ServiceNow og mange andre teknologier. I Automize har vi et tæt samarbejde med Microsoft og er en af få Managed Partnere i Danmark.

Vi har for nyligt indgået et tæt samarbejde med Norlys og dermed fordoblet vores antal af medarbejdere og dermed stærkt forøget antallet af administrative opgaver, herunder også økonomiafdelingen.

Det er her du kommer ind i billedet…

Vi har nemlig brug for en dygtig Accountant til at blive en del af vores team i Automize, og hjælpe os med at holde styr på økonomien og regnskaberne. Det er en klar fordel, hvis du er stærk indenfor lønområdet.

Som Accountant vil du

  • Udføre lønberegninger
  • Udarbejde økonomiske rapporter
  • Forfaldende administrative opgaver
  • Bistå med daglig håndtering samt kontering af bilag
  • Udarbejdelse af fakturaer samt løbende opfølgning på modtagelse af indbetalinger
  • Diverse afstemninger i forbindelse med måneds- og årsluk

Derudover vil du sammen med din kollega i økonomiafdelingen være vores økonomiske kontaktperson for vores medarbejdere, i forhold til økonomiske spørgsmål. Det betyder at du vil spille en nøglerolle i at sikre, at vores regnskab og lønsystemer fungere effektivt.

 

Accountant, Sandie Falkenberg fortæller om stillingen: ”Som Accountant hos Automize vil du komme til at sidde med forskellige spændende opgaver i vores økonomiafdeling. Da det er en nyoprettet stilling vil du også have mulighed for at sætte dit eget præg på stillingen og på, hvordan fremtidige opgaver skal løses". 

Som person har du

  • Mindst 3 års erfaring inden for regnskab og lønadministration
  • Solid viden om de danske arbejdsretlige love
  • Solid viden om regnskabs- og skattelovgivning
  • Stærke analytiske evner og evnen til at arbejde selvstændigt
  • Godt kendskab til regnskabssystemer, såsom e-conomic
  • Stærke kommunikations -og samarbejdsevner

Er du en haj til økonomi, tal, lønberegninger og økonomiske rapporter, så vil vi gerne høre fra dig. Vi tilbyder en udfordrende stilling i en engageret og ambitiøs organisation med gode karrieremuligheder og en attraktiv lønpakke.

Hvad tilbyder vi?

  • En arbejdsplads hvor du er i centrum, vi arbejder meget med trivsel og meningsfuldhed i jobbet
  • Attraktiv lønpakke baseret på dine kvalifikationer og erfaring
  • Et job, hvor du kan udvikle dig fagligt og menneskeligt
  • Personalegoder – Pension, betalt sundhedsforsikring, frokost ordning, gratis motionstræning, TV-pakker, sundhedsordning samt sociale og faglige arrangementer.

Ansættelsessted

Vores hovedkontor i Kolding eller vores kontor i Århus. Tiltrædelse snarest muligt eller efter aftale.

Skal du med i teamet?

Hvis du er interesseret i jobbet og kan se dig selv som en del af en  dynamisk organisation med fart på, ser vi frem til at modtage din ansøgning snarest muligt.

Send din ansøgning til job@automize.dk

Hvis du vil vide mere om stillingen kan du henvende dig til Kristian Dybmose
kdy@automize.dk
+45 53 58 01 81

 
Ansøgningsfrist
Vi indkalder til samtaler løbende, så send os din ansøgning hurtigst muligt. Vi tager jobannoncen ned, når vi har fundet den rette kandidat. Vi ser frem til at høre fra dig!

Opstart er løbende.

Du kan læse mere om os og vores ydelser på automize.com.

Automize blev grundlagt i 2015 og er tre gange siden blevet kåret som Gazellevirksomhed. Det går med andre ord rigtig godt og rigtig stærkt. Vi er en it-virksomhed, der digitaliserer, optimerer og automatiserer forretningsprocesser, ligesom vi tilbyder effektiv drift af virksomheders IT. I efteråret 2022 kom Norlys ombord som medejer af virksomheden, og hele Norlys IT-support overgik i den forbindelse til Automize. Vi er derfor midt i en spændende proces med at forene to virksomheders DNA og skabe det bedste udgangspunkt for endnu flere gazeller.